Megint mellé tettem

Kenyérsütés függő vagyok, de az a véleményem, hogy most a legfinomabb, legkülönlegesebb, legszabadabb, legkönnyebb, leg-leg-legkenyérre találtam rá, legalábbis mindaddig, amíg nem lelek jobbat:D, mert ugye tovább keresek. A kenyér alapötlete : http://www.breadtopia.com/basic-no-knead-method oldalról származik. Sajnos minden eszköz még nem áll rendelkezésemre, de némi kreativitással megoldottam a főbb problémákat.

hozzóvalók:
3 bögre liszt(ilyen, olyan amolyan, én most még egy bögre rizslisztet is tettem bele)
1 bögre víz
1kk élesztő
1ek só
1kk cukor
ha valaki szeretné még sikér hogy jobban megkeljen

Az elkészítést nem fejtem ki túl szószátyár módon, mert a videó remek. A lényeg a türelem, és hogy álljon sokat a tészta minden metódus után. 12 óra, fél óra, 1 óra, aztán süté, 30perc maxhangerőn, 15-20 felesen.

A videón látható spéci kenyérsütő formát, én egy fejreállított jénaival oldottam meg, és mindenféle olajozás nélkül tökéletesen kijött. Szakalytót találtam, addig forgattam fel a házat, amíg találtam kellően sűrű szövésű kosarat, bár lehetne ennél alkalmasabb, de a célnak kezdésnek megfelel. A címben pedig arra utalok, amiko a kosárból a sütőformába kerül a tészta. Sajna már kétszer mellétette:(, és ezért nincs még mindig fotogén modelem a csini kenyérről..........de majd egyszer. A teljesség kedvéért most is csináltam pár kattintást, de lesz ennél még szebb is.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails