Az első vegán éttermi tapasztaltunk


Előző bejegyzésemben említettem, hogy információ gyüjtő gurukká váltunk. Ennek megfelelően előadás sorozatokra jártunk. Ez a Petőfi Sándor utcában az Édenétteremben zajlott. Az étterem zárására lett vége az előadásoknak, és akkor még féláron vásárolhattunk.  Ott vacsiztunk minden hétfőn, végigkóstoltuk az egész menüt, és odavoltunk érte.
Még egy nagyon nagyon pozitív tapasztalatunk volt, a Napfénye éterremben. Gergő pizzát evett, én pedig spnótos tésztát. A pizzáért  odáig voltam én is:D, a tésztám kicsit sós volt, de az állaga, az ízvilága, a megjelenése az tökéletes. Az étterem hangulat is nagyon barátságos, nagyon meghitt. Azóta már vásároltunk nálunk vegán sajtot, szejtánt, szakácskönyvet. Jó lenne megint visszamenni.
Az éttermi tapasztalatokhoz hozzá tartozik a nem vegán étteremben megélt tapasztalataink. Az komoly:D. Sajnos esélytelen nem csak salátát enni. Nem igazán lehet jól lakni. Egy darabig én bevállalom hogy halat eszem. Ez akkor forudult elő utoljára, amikor egészben hoztak ki egy halat, és még a szeme is ott volt. Na akkor elment az étvágyam, azonnal. Szóval nem próbálkozom tovább.
Szeretek vegán lenni. Hatalmas álmommá vált azóta, hogy egyszer, amikor már csak az álmaimnak élek nyitok egy éttermet, reggeli, ebéd, vacsora repertoárral. Mert sok sok vegánétterem kell, hogy sokan megszeressék ezeket az ételeket, és a legnagyobb húsevők is belássák legalább egy ebéd erejéig, hogy jól lehet lakni állati eredetű táplálék nélkül.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails