A hetedik én magam leszek....

... mert Anyul felkért, és köszönöm Neki
Hét dolgot kell írjak magamról... a szakács oldalamról

1. Nem tudok főzni... erre egyre inkább rá kell ébredjek. A minap pörköltalapot akartam csinálni, és nem tudtam hogy kell csinálni. Nem tudom pontosan mi a rántás, mi a habarás, és sok sok alap hiányzik, de ez az én szabadságom alappillére.
2.Nagy felelősség számomra tudni azt, hogy az étel minőségén a rövidtávú teljesítőképessége és hosszútávú egészsége múlik az azt fogyasztónak. Talán már nem szorongok emiatt, de tudom.
3. Ha már nem tudok főzni, akkor legalább garantáltan beleteszem mindig a szerintem legfontosabb alapanyagot, a szívemet.
4. Már nem csak a férjuram ízlése a mérce, fiacskámnak is egyre több örömöt szeretnék okozni főztömmel. Szerencsém van vele eddig, nem tűnik válogatósnak.
5. Gyakran félek megkóstolni a saját művemet... ennek az okát egyelőre nem találom.
6. Szeretem a kevés alapanyagú, egyszerű recepteket.
7. Receptet követni nagy önuralom nekem, pont a szabadságvágyam miatt, de egyre jobban megy, ahogy az alázat fejlődik bennem, de másodszor már muszáj a magamévá tennem a receptet, és kicsit módosítanom. De talán így van ez jól.

Köszönöm a lehetőséget, nem írok további 7 embert, mert már szerintem mindenki írt, de ha valaki nem, és szeretné hogy meghívjam, írjon egy kommentet, és becs szó belinkelem, és nagy szeretettel felkérem erre kis játékra.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails