100. bejegyzés, Vegán kihívás

Ma van a nagy nap! Mi is neveztünk bár nem volt nagy kihívás, de tényleg nem használtam benne hagymát tojást(amúgy sem), gombát és akoholt.
Reggelre a szokásos kukorcakásánkat ettük.
Ebédre sárgaborsós rizottót készítettem:
1,5bögre risz
1,5bögre sárgaborsó
0,5liter paradicsomszós
szejtán
zöldfűszer egy csokorral firssen

bors

Ezt mindet jól összefőztem, néha egy kis vizet öntöttem még hozzá, kevergettem, és jó szaftosra hagytam.
A szejtánt a fagyasztóból vettem ki és 4 szelet volt, amit még régebben csináltam. Felkockáztam, és az utosó 10 percben még azt is beledobtam.

Vacsorára saját zsömlét ettünk, egy kis gyümölccsel. Így telt a mai nap, ami a menüt illet:D

3 megjegyzés:

Dia írta...

Szia!
A Te blogod az egyik kedvencem, úgyhogy kérlek nézz be hozzám:

http://diaboszikonyhaja.blogspot.com/2009/07/kedves-blog-vagyok.html

Kata írta...

Hahó!

Mi volt a Tv paprikánál??? Mesélj róla! :o)

Kata

Science Bloggers Association írta...

Nice Blog. Congrats.
-Zakir Ali ‘Rajnish’
{ Secretary-TSALIIM & SBAI }
[Editor- Children’s Poem & Adult’s Poem]

Related Posts with Thumbnails