Marcsi almása

Szia Marcsi, remélem nem haragszol, hogy rólad neveztem el ezt a remek sütit. De hogy ne csak neked szóljon a recept, születése történetébe beavatom a többi olvasót is.(lassan fogok haladni, mert a 3. tepsi még sül, de az előző kettő elfogyott, és férjecském ideje korán kivenné a finomságott....felügyelnem kell közben)
Szóval Marcsi anyukatársamnál, és barátnőmnél, aki ha akarja majd kommentben felfedi magát(uram kirimánkodta 3 perccel előbb:D) szamószát sütöttünk múlt pénteken, de maradt egy kis tészta. És volt egy kis maradék mentett alma, aminek el kellett volna fogynia. Hát mit volt mit tenni, kinyújtottam 3mm vastagra a maradék tésztát rákentem a mentett almát, és felszeleteltük csini tekercsekre. Sajna a két gyerek mellett kicsit megégettük, de még úgy is egy órán belül elfogyott. Ma este Gergőm édes vacsit rendelt, és nekiálltam ennek a remeknek, hátha itt is összejön. Összejött, csak már nem maradt:D, de azért lefotóztam gyorsan, hogy nektek is megmutizzam. De a fotó előtt a mentett alma pontos receptje következik.
Sok alma reszelve(5-6)
sok fahéj
cukor
20 perc fonnyasztás kislángon, érzés szerint. Kicsit hüljön mielőtt a tésztára tesszük.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez igazán megtisztelő! Hogy mivel érdemeltem ki? :) És legközelebb majd nem égetjük meg a csigákat.
Marcsi

Related Posts with Thumbnails