Gyors lencse tatár

Ez nem saját recept, de kirpóbáltam és fenomenálisan finom. A lencsére volt ragasztva ez a kis cetli, amit vettem, és a 3ból két recept vegán volt. Naná hogy megcsináltam őket:D. A receptek elvileg metalálhatók Legumechef oldalán, de spanyolul, abból meg egy mukkot nem értek, ami elég bosszantó, mert nagyon jó lett colna ha egyéb hasonlót is találok... node sebaj, lássuk ami megvan:
1db uborka(én csak felet tettem, mert nem nagyon bírja a gyomrom)
1db avokádó
1db alma
120g főtt gyorslencse
2db jogyhurt(így szerepel a receptben...én sem értem, de rátettem 1 kisdobozos soyot)
citromlé
1ek apróravágott friss mentalevél
olivaolaj só

1.Vékonyan megpucoljuk az uborkát, és felkockázzuk. A recept szerint ki kell szedni a magját, de az számomra csak bosszantó pazarlás...így nem tettem meg
2. A megpucolt a vokádót ötsük le citromlével, és kocckásszk hasonlóra mint az uborkát. Az almát héjjastól daraboljuk.
3. Az eddigieket keverjük össze egy nagy tálban a lencsével. Külön tálban keverjük össze a joghurtot, a citromlét, a mentát, a sót a borsot, és az olajat.
4. Jól keverjük össze a két tál tartalmát, és jóétvágyat. (behűtve, másnap a legfinomabb.)

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails