Gordon féle sültkrumpli

Valamelyik nap néztem a Főzz élőben Gordon Ramsay-vel c. műsort a TV Paprikán, és nagyon megtetszett a sültkrumpli amit készítettek. Ma ki is próbáltam. Gergő sokat cikizett, hogy, az én sültkrumplim is nagyon finom, de nem hagytam magam eltéríteni. Megérte, és ezt drága férjem is belátta.

Hozzávalók:
Egyforma újkrumplik

Bors
7 fűszersó
fél kiló krumplinként 2ek olaj

Elkészítés:
A jól megmosott krumplikat girizdekre vágjuk, 8 egyforma darabokra. Héját rajta hagyjuk! 3 percre lobogó vízbe tesszük, és utána azonnal leöntjük róla a vizet. Mehet rá az olaj, a só, a bors, és a fűszersó. Előmelegített tepsibe tesszük. Ha nem tudjuk mindet elteríteni a tepsiben, akkor inkább süssük két tepsiben, hogy egyenletesen érje a hő az összes girizdet. 20percenként keverjük meg. Akkor van kész, ha szép pirosak a krumplik.
Igazán finom, még hidegen is.

Fokhagyma mártással, gyors fasírttal, paradicsommal tálaltam.

5 megjegyzés:

Szamóca írta...

Hú, de jól néz ki így egyben a menü! :-)
Ilyesmi krumplit én is szoktam csinálni, de ez a gyors fasírt nagyon érdekelne, hogy hogyan készült.

Unknown írta...

Hát Naprában vettem instant:P néha bűnözök, de ez különösen finom volt

Unknown írta...

Hát Naprában vettem instant:P néha bűnözök, de ez különösen finom volt

Ildi írta...

Megtetszett,kipróbáltuk. Após megvette, mi megmostuk, felvágtuk, előfőztük, fűszereztük, megsütöttük, megettük. Én annyival egészíteném ki a receptet, hogy végy legalább 2-3 kiló újkrumplit... :))))) 1 kilót lazán befaltunk Janóval, nagyon finom lett!!! ;) Csak mi fokhagymás tejfölös mártogatóssal és sült csirkemellel meg lazaccal ettük. :))

köszi a receptet!
pusz

Szamóca írta...

Tényleg lehet kapni nagyon jó instant fasírtporokat! Én is szoktam venni néha.

Related Posts with Thumbnails