Ravioli

Hozzávalók, kb 20 darabhoz:

Ez a bejegyzés csak amolyan kuriózum, mert a tészta receptjét már leírtam, és mennyiségre itt is ugyananyival dolgozom. Ami inkább érdekes, hogy a munkafolyamatról is készítettünk fotókat, így talán a kizuális típusú emberek mint én, is könnyebben nekiállnak.

Munkafolyamat pár szóban:
A tésztát kigyúrom, kinyújtom az én gépemen 3-4-es vastagságúra, és kb egyforma négyzetekre szabom, lehetőleg práos számúra. A tészták közepébe teszek egy kiskanálnyit az aktuális töltelékből, a töltelék körül benedvesítem a tésztát, hogy jobban ragadjon. Ráteszem a tetejét, és szépen össznyomkodom, hogy nehogy szétessen majd főzés közben(néha így is megeseik).
Ezek a betöltött tésztácskák, elállnak a hűtőben, én úgy szoktam csinálni hogy a tálalás napja előtti este csinálom a babramunkát, hogy másnap már csak ki kelljen főzni, illetve praktikus be is fagyasztani belőle, mert boltmentes napokon 10 perc alatt ebéd lehet az asztalon belőle.
A mostani alkalommal felfedeztem egy hatékonyabb összedolgozási technikát a két lap stabilabb együttmaradására, de sajnos a fotósunk akkor már lefeküdt, így legközelebb csinálok róla képet, mert elmagyarázni igazán nehéz volna, úgy meg magától érthetődő.
A töltetlékeknek, meg a szószoknak, amiben kifőzés után megforgatom őket külön recepteket meg cimkét fogok csinálni, de szerintem saját ötletekkel próbálkozzatok hangulatotok, kéznél lévő alapanyagaitok, és ízlésetek szerint.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails