Vargabéles

Hozzávalók, 4-6 személyre:

  • tészta 20dkg lisztből
  • 50 dkg túró
  • 2 dl tejföl
  • 3 db tojás
  • cukor/méz ízlés szerint
  • fahéj
  • reszelt citromhéj
  • fél fitrom leve
  • mézeskalács fűszerkeverék
Elkészítés:

  1. A tésztát már a gyúrásánál ízestettem egy kis reszelt citromhéjjal, és mézeskalács fűszerkeverékkel.
  2. A legvékonyabbra nyújtottam, amire a gépen lehetőség van.
  3. A kuglófformát kiolajoztam, és körbe kiraktam a vékony tésztalapokkal, úgy, hogy kicsit túllógjon, hogy majd a tetejére vissza tudjam hajtani.
  4. A maradék tésztát vékonymetéltre vágtam.
  5. Egy nagy tálban összekvertem a tojások sárgáját, a cukort, a tejfölt, a túrót, még egy kis fűszert, és egy kis citromlét. Ebbe belekevertem a metélt tésztát.
  6. A tojás fehérjéből kemény habot vertem és óvatosan az előző masszához kevertem.
  7. Ezt a keveréket a kuglófformába öntöttem, és ment is a sütőbe. 30-35 perc alatt készresütöttem.
  8. Amíg nem hül ki, a formát lefele fordítva pihentetjük.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails